Optimer salgsmulighederne

med en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem

 

Som virksomhedsejer med en webshop eller en butik

er det afgørende, at man har en god indløsningsaftale, hvorved det bliver muligt for virksomhedens kunder at anvende bestemte kort til betaling.

For mange nystartede virksomhedsejer kan det være komplekst nok i sig selv at holde styr på opstarten af en webshop. Derfor skal det være nemt og enkelt at kunne komme til at få en velfungerende og moderne betalingsløsning.

Herunder gennemgås der væsentlige punkter som relaterer sig til indløsningsaftaler – blandt andet hvorfor det er vigtigt, og hvad det kan hjælpe virksomheden med.

Hvad er en indløsningsaftale, og hvordan virker det?

Med det globale marked for transaktioner og med de frie markedsmekanismer er afgørende for omsætningen hos en butik, at den er i stand til at modtage betalinger fra de mest gængse betalingskort såsom MasterCard og Visa.

I praksis betyder en indløsningsaftale, at butikken gør det muligt for deres kunder at gennemføre betaling med bestemte typer af betalingskort.

En sådan aftale er til gavn for både butikken samt forbrugerne.

Det er virksomheden bag indløsningsaftalen, som er garant for, at en butik kan modtage sine penge, når kunderne betaler med kort.

Processen omkring en transaktion foregår sådan her:

agsdi-person

1: Kunden betaler med kort

En kunden anvender sit betalingskort i en butik eller webshop

agsdi-credit-card

2: Din indløser kontrollerer

Som indløser kontrollerer Ditbetalingssystem, at der står penge nok på kundens kort til at gennemføre transaktionen

agsdi-house

3: Butiksejeren er sikret

Ditbetalingssystem stiller sikkerhed for, at pengene bliver overført til virksomhedens konto

agsdi-dollar-circle

4: Du vælger selv din bank

Virksomheden har frihed til selv at vælge bank. Ditbetalingssystem sørger blot for, at virksomhedens penge effektivt bliver overført til firmakontoen.

Der skal kun påregnes 1 dag, før virksomhedens penge bliver udbetalt til dens konto.

 

Hvad får du ud af en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem.dk?

Du gør det lettere for både dig selv og dine kunder, når du har en indløsningsaftale, for kunderne griber efter betalingskortet, uanset om de handler på nettet eller i fysiske butikker. Med en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem kan du tage imod de mest almindelige kredit- og betalingskort såsom Visa, Mastercard og Maestro. Alle betalinger foregår hurtigt og effektivt, og du kan se pengene på din bankkonto allerede dagen efter kundens besøg. Vi udbetaler til de fleste banker verden over og behøver derfor ikke at blande os i, hvilken bank du benytter.

Sidst, men bestemt ikke mindst, har du altid en direkte linje til vores fantastiske kundesupport, hvor vores teknikere sidder klar til at svare på spørgsmål og hjælpe til, når teknikken ikke vil det, du vil. Desuden fungerer vores rapporteringsværktøjer som endnu en udstrakt hånd, når du vil have kontrol og overblik.

Ring til os i dag på 77 344 500, og spørg løs om vores indløsningsaftaler!

Fordelene med en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem?

Med en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem kan du modtage langt de mest gænge kredit- betalingskort. Forbrugernes købsadfærd bliver i høj grad påvirket af friheden af, at det er muligt for dem at anvende andre kort end det klassiske dankort. Derfor er det vigtigt for virksomheder, at de er i stand til modtage forskellige udgaver af betalingskort.

Uanset om virksomheden har en fysisk butik eller alene fungerer som webshop, er det vigtigt, at den har mulighed for support i forbindelse med tekniske opgaver, der hører sig til at have en indløsningsaftale.

Indløsningsaftalen hos Ditbetalingssystem bygger på POS-løsninger (Point Of Sale) af både software og hardware, som sparer virksomheden tid og penge.

 

  • Virksomheden kan modtage både Mastercard, Visa samt Maestro

 

  • Med mulighed for at modtage forskellige typer betalingskort øges muligheden for at højne virksomhedens salg og omsætning

 

  • Det er nemt og enkelt at oprette en indløsningsaftale

 

  • I tilfælde af at en virksomhed allerede har en leverandør af en aftale, klarer Ditbetalingssystem nemt overdragelsen til dem

 

  • Udbetaling sker indenfor 1 døgn til virksomhedens firmakonto

 

  • Virksomheden sparer tid og penge som følge af indløsningsaftalens POS-løsninger

 

  • Med telefonisk kundesupport er der adgang til at få hjælp omkring tekniske spørgsmål

 

  • En virksomhed har i højere grad mulighed for at fastholde sine kunder, når de kan anvende forskellige typer af betalingskort

 

  • En indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem kan både anvendes af både butikker og webshops

 

  • Gratis oprettelse, ingen bindingsperiode og lav månedlig betaling til konkurrencedygtige priser

Hvorfor skal man som virksomhedsejer have en indløsningsaftale?

En virksomhed skal have en indløsningsaftale for at kunne modtage penge fra kunders brug af betalingskort. I dag er det helt op til forbrugerne selv at vælge, hvilket betalingsmiddel de ønsker at anvende.

Den kontante betaling ses i mindre og mindre omfang. Det er vigtigt, at virksomhederne tilpasser sig denne kundeadfærd for at kunne fastholde kunder samt øge omsætningen.

En indløsningsaftale er desuden medvirkende til at højne sikkerheden hos de fysiske butikker, eftersom deres kassebeholdning af kontanter vil være lille i omfang.

Samlet set har en indløsningsaftale både betydning for virksomhedens omsætning, butikkens sikkerhed, kunders tilfredshed samt effektive betalingstransaktioner.

 

Betalingslov fra 2018

 

I dag er det ikke længere kunderne, som skal betale gebyr ved brug af bestemte typer af betalingskort. Det er virksomhederne. Dette blev fastsat gennem en ny lovgivning fra EU, som pålægger virksomhederne at betale gebyrer ved transaktioner.

Det betyder, at en virksomhed skal betale en bestemt procentdel af en transaktion, når der anvendes bestemte tyer af betalingskort.

Den laveste procentdel som en virksomhed skal betale sker, når kundernes bruger indenlandske debit- og kreditkort.

 

Hvorfor skal man som virksomhedsejer have en indløsningsaftale?

 

Både etablerede virksomheder samt nystartede virksomheder har brug for en indløsningsaftale. Derudover egner en indløsningsaftale hos Ditbetalingssystem sig både til butikker og webshops.

Det er også muligt at gå fra en anden leverandør og blive ny kunde hos Ditbetalingssystem.

En innovativ indløsningsaftale er til de virksomheder, som ønsker så gnidningsfri en funktion til effektive betalingstransaktioner.

Ditbetalingssystem udvikler konstant deres produkter, således at kunderne får den mest brugervenlige og tidsbesparende løsning på markedet.

I princippet er en indløsningsaftale til for de virksomheder, som ønsker at kunne modtage moderne betalingsformer i forhold til både mobil- og kontaktløs betaling med kort.

 

Ring til os i dag på 77 344 500, og spørg løs om vores indløsningsaftaler!

En indløsningsaftale giver overblik over økonomien

Det innovative system omkring aftalen sikrer, at en virksomheds transaktioner bliver gemt. Disse informationer kan blandt andet bruges til at identificere, hvilke varer i et sortiment der sælger bedst.

Derigennem har virksomheden adgang til hele tiden at danne sig et vigtigt overblik over virksomhedens salg og udgifter.

For butikker med mange ansatte, kan det tilmed være muligt at trække data ud omkring salget for hver enkelt medarbejder.

Disse data kan tilgås overalt, og det er ligeledes muligt at få tilsendt specifikke salgsrapporter.

Det er centralt, at virksomheden bag indløsningsaftalen baseres på et dynamisk forretningsgrundlag, som gør virksomheden i stand til at justere deres produkter og løsninger i forhold til nye love og regler.

Området for handel er en konstant, foranderlig størrelse som følge af det globale marked med dets mange muligheder. Derfor kommer der gradvist flere nye regler til på området, som regulerer både forbrugernes og virksomheders handelsbetingelser- og forhold.

Ditbetalingssystem følger med i udviklingen og har netop innovation som en kernedel af deres forretning.

DBS Indløsning

Ditbetalingssystem arbejder sammen med en af Nordens førende kortindløsere, og vi kan tilbyde dig en fordelagtig indløsningsaftale til Visa og Mastercard. Vi garanterer hurtige og sikre udbetalinger til din firmakonto, uanset om du driver en fysisk butik eller en webshop.

ICT 250 Stationær

Stationær

kr. 299,- pr. måned

Apple Pay
MobilePay
Kontaktløs betaling (NFC)
Indløsning – Visa og Mastercard
Godkender alle betalingskort
Centerkort / Gavekort
24 timers ombytningsservice
Hurtig udbetaling – 2 bankdage
Support

 

IWl 250 Mobil

Mobil

kr. 349,- pr. måned

Apple Pay
MobilePay
Kontaktløs betaling (NFC)
Indløsning – Visa og Mastercard
Godkender alle betalingskort
Centerkort / Gavekort
24 timers ombytningsservice
Hurtig udbetaling – 2 bankdage
Support

 

30 Stk. bonruller - DBS 380

Pris: 450 DKK

30 stk. bonruller 80x80x12 – 80 meter som passer til vores DBS 380 – stor kasse

Termorulle 80x80x12 80 meter er den mest solgte bonrulle til bonprintere placeret ved siden af kasseapparatet. Bonrullen passer til alle modeller bonprintere f.eks. Epson TM-T88, Bixolon, Star TSP, Citizen.

Bonrullen bruges også ofte til køkkenprintere.

30 Stk. bonruller - DBS 747

Pris: 270 DKK

30 stk. bonruller – 57x40x12 – 18 meter som passer til vores DBS 747 – lille kasse

Den mest solgte rulle til betalings terminaler. Bruges til både Verifone VX og Ingenico ICL/ICT terminalerne.

Rullerne leveres i kasser af 60 stk. og blev tidligere kaldt dankortruller. Har du en f.eks. en Point Yomani betalingsterminal kan du med fordel bruge denne bonrulle.