Integrationer

Vi ved godt, at det skal passe ind hos dig.

Brug for vejledning? Kontakt vores kundeservice: 77 34 45 00

august 18, 2023

Krav om digitale kasseapparat

Ny om lov kasseapparater I Sverige har de butiksdrivende siden 2010 været forpligtede til at registrere alle salg på en harddisk, som Skatteverket kontrollerer. En lignende […]
 
 

Skab den bedste integration til dit nye POS-system

I forbindelse med betaling og systemet som holder styr på det, så er det supervigtigt at det giver mening, og er funktionelt for dig. Det skal passe ind hos dig, men også være noget som gør det nemmere for dig i løbet af dagen.

Det handler om at der skal være nemt for dig at holde øje med posteringer. Det gør det nemmere for dig og bogføringen, som er noget der bare skal være styr på. Hos os har du mulighed for at vælge mellem to systemer til at integrere til dit betalingssystem.

E-conomic og Dinero integration

De to muligheder du har er E-conomic og Dinero. Det er to systemer som får rigtig meget ros af kunderne. Derfor er det op til dig, hvad du skal gå med. Begge muligheder hjælper dig til at gøre det hele lettere, og giver dig det helt store overblik som også sørger for, at der kommer bedre styr på det hele for dig.

Vigtigheden af bogføringen

Det er vigtigt for din virksomhed og dig, at der er styr på regnskabet. Det skal være nemt at se igennem, og skal være nemt at finde rundt i. Det er vigtigt du har nemt ved at finde et bilag eller en postering frem, hvis det er du lige pludselig står og har brug for et bestemt bilag. Derfor er det vigtigt, at der er styr på det hele, da det ellers kan give dig store udfordringer.

Den gode support og den gode service

Når det er du skal have dig et system som kan hjælpe dig, så vil supporten som du kan få spille en vigtig rolle. Det store ønske er selvfølgelig, at det hele bare kører af sig selv, og du ikke får brug for supporten. Dog vil du formentlig få brug for hjælpen, og der er det så vigtigt, at der er kyndig hjælp at hente hos regnskabsvirksomheden.

God service er i sidste ende det, som gør at kunderne bliver hos virksomheden. Det er at man føler at man får hjælp, hvis man har brug for det, men også, at man bliver hørt. Det hænger også ofte sammen med, at prisen er fair og hænger sammen med den service og ydelse, som man får som kunde. Det er også noget af det, som bliver prioriteret højt og gør, at man forbliver som kunde hos netop den virksomhed, som man føler sig tilpas hos.